Szukaj • Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu Egzamin praktyczny 2013
Autor Wiadomość

Kokson 


Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: Radomsko

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013 14:28   

4.Wykazy dokumentów:
-które powinien miec przy sobie konwojent
5.Wykazy obowiązków organizatora konwoju i konwojentów realizujących zlecone zadanie

 
     

B@nan 


Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 17

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013 14:35   

Napisałem tutaj według polecenia i informacji z zadania:

Konwojenci powinni posiadać przy sobie następujące dokumenty:

- licencję POF
- dokumenty stwierdzające tożsamość
- identyfikatory firmowe
i chyba wspomniałem coś o książeczce broni ale już naprawdę nie pamiętam.

A co do obowiązków DGK i konwojentów:

DGK(Dowódca Grupy Konwojowej) - zorganizowanie konwoju, wyznaczenie trasy konwoju, koordynowanie pracownikami w czasie konwoju, więcej nie pamiętam,
Konwojenci- tu również nie pamiętam, na pewno stosowanie się do poleceń DGK i zachowania w poszczególnych sytuacjach też opisałem dokładnie, tak jak i w przypadku Dowódcy ale nie chcę teraz opisywać i wprowadzać Cię w błąd.

 
     

Kokson 


Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: Radomsko

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013 14:39   

Tylko właśnie chodziło mi o to czy w tym pierwszym uwzgledniłes dowódce konwoju ale widocznie zrobiłeś tak jak ja. Co do drugiego zadania chodziło o organizatora a nie dowódce konwoju. Organizator to ktos inny. On organizuje całą logistyke i cedułe też. Dowódca konwoju zapoznaje sie z tymi danymi sporządzonymi przez organizatora
 
     

B@nan 


Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 17

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013 14:48   

Wiesz co szczerze, wiem, że pisałem coś na ten temat o którym teraz wspomniałaś, ale nie mogę sobie przypomnieć dokładnie co. Stres robi swoje. Bo jeszcze pamiętam, że sprawdzałem co powinien organizator zrobić itp
Mam nadzieję, że się udało bo naprawdę poświęciłem na to dużo czasu i nie chciałbym oblać. Pisałem całą pracę i gdy wychodziłem z sali nagle miałem ten zastrzyk "kur... przecież dowódca grupy konwojowej też jest konwojentem..."
W pierwszym pisałem wszystko oddzielnie, czyli wyglądało to tak:
DGK
Konwojenci
Pracownik Transportu
Kierowca
I do każdego pisałem jakie muszą mieć dokumenty.
 
     

Kokson 


Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: Radomsko

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013 14:52   

No w pierwszym chodziło jedynie o konwojentów wiec za duzo napisałes. Nie martw sie nie jestes sam. Ty zrobiłes błędy ja tez i wielu wielu naszych kolegów i koleżanek tez. Jak będzie to zobaczymy. Mam nadzieje że prace będa sprawdzane pod kątem zawodu a nie klucza czyli egzaminator spojzy kto ma poukładane w głowie na tyle aby iśc do cohrony. Ja w okresleniu kwalifikacji nawet okresliłem że osoba transportu musi mieć ukonczone szkolenie z obsługi bankomatu :D
 
     

Ciekawa


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko

Wysłany:    


Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwiązaniami są na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu
www.testy.egzaminzawodowy.info

Arkusze praktyczne i przykładowe rozwiązania zadań są na stronie
www.egzaminzawodowy.info

 
 

B@nan 


Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 17

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013 14:57   

Znaczy wiesz egzaminatorzy jednak tak czy tak muszą trzymać się klucza bo możesz odwołać się w oke i podważyć swój wynik pracy i wtedy jest ona dokładnie sprawdzana itp( jest to informacja, którą słyszałem ale ręki za to nie dam uciąć). Wiadomo, że po pracy można czasem stwierdzić, że dana osoba ma poukładane w głowie. Też mam nadzieję, że zdam bo mi na tym zależy. Ja już pracuję w ochronie ponad 1.5r nie jest to dużo, ale zawsze coś. Zobaczymy 28 sierpnia, ewentualnie może trochę wcześniej.
 
     

Kokson 


Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: Radomsko

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013 15:48   

Wyniki są 30 sierpnia:)

Ja pracowałem w ochronie 3 miesiące jedynie. Napisz na gg troche podyskutujemy 159806. Odpisze wieczorem.
 
     

B@nan 


Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 17

Wysłany: Wto 06 Sie, 2013 15:54   

Na stronie OKE podobno są ujawnione już 28 sierpnia, a 30 wysyłają do szkół dyplomy tych osób, które są tymi szczęściarzami i zdali ;) ja jestem w pracy, więc dopiero jak coś jutro po południu.
 
     

Koraben 


Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 16
Skąd: Knurów

Wysłany: Czw 08 Sie, 2013 17:08   

Witajcie bracia w niedoli oczekiwania na wyniki.
Dokładnie zapoznałem się z komentarzami do przykładowych prac jakie można znaleźć na tym portalu.
Oczywiście klucz to podstawa, jednak naprawdę trzeba by się wygłupić by decydującą liczbę punktów stracić. Proponuję o to się nie martwić.
Kolega Kokson ma rację, dużą uwagę kontrolujący nasze prace zwracają na "zatrybę".
Ważne jest czy przed rozpoczęciem pisania przemyślało się treść zadania. Ważne jest "czytanie ze zrozumieniem" oraz odpowiadanie na konkretne pytania.
To czy daliście jednego konwojenta czy dwu, to tylko jeden punkt. Jeżeli daliście dwu i dla każdego rozpisaliście zadania (zakładając że powinien być jeden - z czym się nie zgadzam), to nadal jest to tylko jeden błąd.

Po rozmowie z kolegami z klasy, gdy opowiadali co ponawypisywali, uwierzcie mi, jeśli gnębi Was tylko sprawa ilości konwojentów to nie macie się czego obawiać!

Pozdrowienia i nie stresujmy się, nie mamy już wpływu na wyniki, a i tak się napijemy: z radości lub z żalu :lol:
 
     

B@nan 


Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 17

Wysłany: Czw 08 Sie, 2013 22:02   

Polać mu! :D
 
     

Kokson 


Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: Radomsko

Wysłany: Nie 18 Sie, 2013 22:22   

Kolega Koraben napisał:

"Kolega Kokson ma rację, dużą uwagę kontrolujący nasze prace zwracają na "zatrybę". "

Ale skąd pewnosc że egzaminator na to patrzy? Jest trzech na jedną prace kazdy moze inaczej ocenic i z tego średnia. Dlaczego tak pesymistycznie? Bo sa ludzie co nie zdali o 3 % i co z takimi? Zatrybili czy nie?

Ale jezeli masz racje to zycze Tobie oceanu wszelkiego trunku jaki chcesz:D
 
     

Koraben 


Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 16
Skąd: Knurów

Wysłany: Pon 19 Sie, 2013 11:51   

Witaj kolego Kokson i Wy którzy ogryzacie paznokcie jako i ja...

Zapytujesz skąd pewność? Pewności nie mam i mieć nie mogę, to tylko moje zdanie które wyrobiłem sobie po przeczytaniu wszystkich komentarzy do rozwiązań części praktycznej jakie możesz znaleźć na niniejszym portalu.
Do tego - jak już pisałem - wiem jakie bzdury wypisywali koledzy z mojej klasy. Nie przeczytali treści zadania a jeśli przeczytali to nie zrozumieli. Podam tylko kilka co bardziej pikantnych przykładów.
- źle narysowana trasa - tak jak w arkuszu znajdującym się na tym portalu, powinna prowadzić tak by bankomaty zawsze znajdowały się po tej stronie ulicy co pojazd.
- przydzielanie psa do konwoju!
- przydzielanie obowiązku przenoszenia kaset konwojentowi - czytanie ze zrozumieniem - w załączonych aktach prawnych jest napisane że konwojent nie może przenosić kaset.
- przydzielanie dowódcy roli kowojenta, opuszcza pojazd i asekuruje wymieniającego kasetę - czytanie ze zrozumieniem - w załączonych aktach prawnych jest napisane że dowódca konwoju pozostaje w pojeździe.
- wyznaczenie na dowódcę konwoju pracownika z licencją pierwszego stopnia

Mogę tak długo...

Oczywiście klucz jest kluczem. Jeśli kontrolujący ma napisane że mają być dowódca + dwu konwojentów, to żadna zatryba nie pomoże. Jednak tak jak pisałem to tylko jeden punkt.

Co do faktu że jest trzech kontrolujących i jaką mam pewność że ocenią moje wypociny tak a nie inaczej? Nie mogę mieć takiej pewności. Żonę znam 20 lat i nie wiem co za chwilę zrobi, kontrolujących nie znam :P

Nie łamcie się i piszcie skąd jesteście to może faktycznie zgadamy się na oblewnie wyników - albo by je uczcić, albo by ukoić ból :)


Pozdrowienia Koraben z Gliwic.
 
     

Kokson 


Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: Radomsko

Wysłany: Pon 19 Sie, 2013 16:06   

Koraben to mamy od siebie ok 110 km:) Zgadzam sie z tym co napisałes a te przykłady poprostu miazdza? Do do smiesznego jak dla mnie wytlumaczenia pewnego goscia co dał inna trase ale napisał że pojazd podjeżdza jak najblizej bankomatu. No nie bardzo bo nie wpadł nikt na to ze na takich głównych drogach mogą byc nawet barierki energochłonne, jak nie wielki korek :D

Pies mnie zniszczył ale tez szłyszałem o tonfach albo broni dla osoby transportującej i dodatkowym kasjeże:D

Takich prac można multum wymieniac prawda ale dobrze wiemy że takie prace to max 30 % punktór otrzymaja a my jestesmy ambitni.


tak jeszcze na pocieszenie dodam że 75% wymagane daje nam 25% błedu czyli 1/4 pracy mozemy zle napisac:)
 
     

B@nan 


Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 17

Wysłany: Pon 19 Sie, 2013 17:57   

A ja mam informację z OKE w Łodzi dla tych, którzy nie widzieli ;)
19.08.2013
Wyniki z egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (stary egzamin zawodowy), który odbył się w sesji letniej 2013 roku

Szanowni Państwo,
Informujemy, że w dniu 30.08.2013 r. w dziale 'Dokumenty' w Panelu Dyrektora oraz w Panelu Ucznia zostaną umieszczone wyniki z egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (stary egzamin zawodowy), który odbył się w sesji letniej 2013 roku.

Także 10 dni jeszcze i się dowiemy czy nasze "błędy" były aż tak tragiczne hehe. Ja trzymam kciuki za Was, a Wy trzymajcie za mnie. Pozdrawiam :)
 
     

Kokson 


Dołączył: 20 Lut 2013
Posty: 43
Skąd: Radomsko

Wysłany: Pon 19 Sie, 2013 18:06   

hmmm tylko ja nie mam zadnych danych do logowania i wtedy co? a w sumie 30 to juz bedą w szkole swiadectwa tych co zdali wiec nie opłaca sie zbytnio chyba że 30 sierpien jest brany bardzo dosłownie czyli o 00:01 powinny byc juz dane na serwerach :D
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Egzamin gimnazjalny
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak  - opowiadania