Szukaj • Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu Egzamin zawodowy BHP- styczeń 2011
Autor Wiadomość

PABLOO 


Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 1
Skąd: WROCŁAW

Wysłany: Pon 20 Gru, 2010 23:48   Egzamin zawodowy BHP- styczeń 2011

Witam,

Za miesiąc będę pisał egzamin BHP. jaki może być zawód ,może spawacz,albo coś z gastronomi ? budowlaniec- praca na rusztowaniu?

Jak do tej pory były następujące zawody na egzaminie:

styczeń 2006 magazynier,
czerwiec 2007 stolarz,
styczeń 2008 szwaczka,
czerwiec 2008 administracyjno-biurowy,
styczeń 2009 księgowa,
czerwiec 2009 mechanik samochodowy,
styczeń 2010 operator żurawia,
czerwiec 2010 tokarz,
styczeń 2011 ?

Pozdrawiam.

 
     

jarold86 


Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 31
Skąd: Sierpc

Wysłany: Sro 22 Gru, 2010 18:30   

Witam mam pytanie czy ma ktoś może jakieś rozwiązania zadań egzaminacyjnych chodzi prośba jeśli byłby ktoś taki posiadam dużo notatek aktualnych oraz arkuszy zadań egzaminacyjnych oraz rozwiązanie ze stycznia i czerwca bieżącego roku czeka mnie poprawka w styczniu no i myślę że będzie spawacz ciekawe co nam dadzą, Z góry dziękuje..Pozdrawiam:)

 
     

bmx012345 


Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 23

Wysłany: Pią 24 Gru, 2010 11:42   

witam
zdaje w tym roku w styczniu technika bhp wiec potrzebowalbym jakies materialy, arkusze egzaminacyjne cos co by pomoglo w przygotowaniu do egzaminu bo jak by nie bylo to bardzo malo czasu zostalo.
Z gory dziekuje
moj kontakt:
emial; tomekbmx0@o2.pl
gg ; 9853912
 
     

zgesio 


Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: Zabrze

Wysłany: Wto 04 Sty, 2011 16:08   

Ja w styczniu podchodzę drugi raz do praktycznego. W zeszłym roku zabrakło mi 6% niestety. Jestem w posiadaniu arkuszy egzaminacyjnych (z praktycznego) od czerwca 2006 do czerwca 2010 i komentarze dla pracownika administracyjno-biurowego i stolarza (czerwiec 2007/2008).
 
     

Przemo07 


Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 24

Wysłany: Wto 04 Sty, 2011 21:15   

witam wszystkich ja tez za kilka dni bede pisal egzamin tech.bhp. i bylbym wdzieczny gdyby ktos podpowiedzial orientacyjnie co moze tam sie moze znajdowac


dzieki :-D
 
     

Ciekawa


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko

Wysłany:    


Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwiązaniami są na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu
www.testy.egzaminzawodowy.info

Arkusze praktyczne i przykładowe rozwiązania zadań są na stronie
www.egzaminzawodowy.info

 
 

jarold86 


Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 31
Skąd: Sierpc

Wysłany: Sro 05 Sty, 2011 00:32   

Ja tak samo w styczniu podchodzę drugi raz do egzaminu i trochę rozwiązuje arkusze zadań egzaminacyjnych posiadam kilka również bez rozwiązań.Mam pytanie na jaki zawód stawiacie tym razem?? :-) Pozdrawiam wszystkich zdających..
 
     

trinity27 


Dołączyła: 08 Gru 2010
Posty: 2
Skąd: bełchatów

Wysłany: Sro 05 Sty, 2011 19:22   

hmm widzę że pilnie niektórzy śledzą to co już było.. rzeczywiście spawasz jest prawdopodobny! ale przekonamy się już niedługo! pozdrawiam
 
     

bladolicy 


Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 1
Skąd: wolsztyn

Wysłany: Sro 05 Sty, 2011 23:42   

Też mam egzamin w styczniu z bhp.Próbuję się przygotować do niego.testy wydają mi się łatwe ale część tzw praktyczna wydaje mi się niełatwa
 
     

jarold86 


Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 31
Skąd: Sierpc

Wysłany: Pią 07 Sty, 2011 03:14   

no nie jest łatwa,niestety ale trzeba posiedzieć trochę nad tym i powinno się ogarnąć..

[ Dodano: Pią 07 Sty, 2011 20:23 ]
Jak macie jakieś konkretne rozwiązania to pisać na e-maila chętnie się wymienię swoimi.. ;-)
 
     

lola533
Gość

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011 09:15   

Zdaję egzamin 18 i 19stycznia,ja stawiam na sprzedawce może w kwiaciarni albo w sklepie mięsnym ,może jeszcze jakiś budowlaniec albo masaż -rzeźnik, chociaż spawacza też nie wykluczam, a co wy o tym myślicie ???????????? W naszej szkole kadra bardzo słabo nas do tego egzaminu przygotowała do wszystkiego musiałam dochodzić sama, metody OWAS to nikt nie potrafił do końca wytłumaczyć ale jakoś ją rozgryzłam, normalnie masakra, szczerze to ten egzamin mnie przeraża................
 
     

Netek
Gość

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011 17:11   

lola533
kadra nuczyciel. szkoda sie wyrażać, trzeba umieć, i zrozumieć samemu wszystko, dojść do wszytego bez nich(tak jak by nie było nauczy.)
 
     

Netek
Gość

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011 17:13   

Cytat:

lola533 podaj numer gg.
 
     

Netek
Gość

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011 17:16   

zgesio,
czy egz. teoria składa sie z 70 pyt. jaki jest procent otrzymania kwalifikacji ile procent trzeba uzyskać żeby zdać egz. I teoria II praktyka
 
     

Netek
Gość

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011 17:17   

Cytat:
zgesio,
czy egz. teoria składa sie z 70 pyt. jaki jest procent otrzymania kwalifikacji ile procent trzeba uzyskać żeby zdać egz. I teoria II praktyka
 
     

Netek
Gość

Wysłany: Sro 12 Sty, 2011 17:22   

trinity27,
Cytat:
zgesio,
czy egz. teoria składa sie z 70 pyt. jaki jest procent otrzymania kwalifikacji ile procent trzeba uzyskać żeby zdać egz. I teoria II praktyka
jak rozumniesz zadani praktyczne, bo mi cos nie jdze w ocenie ryzyka- slabe małe srednie, czyli jak sie to wylicza ile jest tak naprawde metod 5 czyli piecio stop. trojstop. ris score, vaier step, polska
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Egzamin gimnazjalny
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak