Wysłany: Sob 24 Sty, 2009 14:20 Przykładowe zadania (projekty)
Witam,
jeśli podczas zajęć w szkole rozwiązujecie przykładowe zadania projektowe, to zamieszczajcie je tutaj, a być może pomogą one komuś w przygotowaniu się do egzaminu zawodowego.
Ja swoje zadania opublikuję niebawem, jak tylko wyrobię się czasowo z obowiązkami.
Pozdrawiam
Ciekawa
Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Test z czerwca 2008 dostałem dopiero dzisiaj to nie mam jeszcze klucza odpowiedzi.
Nie rozumiem o jakim egzaminie mówisz ze stycznia 2008 i 2009 (próbny- każda szkoła ma inny, czy dla zawodów kończących naukę w sesji zimowej- mechatronika chyba nie było)?
Wysłany: Nie 15 Lut, 2009 10:08 Podstawa programowa Technik mechatronik
Witam,
w pierwszym momencie pomyślałem, że przecież jest ogólnie dostępna na stronach ministerstwa - szukałem nie ma (celowo czy jak?!), wiec napisz do mnie na priv a wyślę Ci mailem...
Siemka jestem uczniem ZSM profil technik Mechatronik mam te testy z czerwca 2008 z teoretycznego mam odpowiedzi ale z praktycznego to lipa nie mam teraz juz nie mam czasu pisac odpowiedzi ale jutro postaram sie je umiescic. jutro mam próbny test. pozdro
Ciekawa
mam wazne pytanie.... czy ktos moze mi wyjasnic dlaczego w egzaminie 2007 z brama w liscie przypozadkowania mamy napisane ze wlaczniki krancowe sa ze stykami ON czyli normalnie otwarte a na schemacie elektrycznym narysowane sa NZ czyli normalnie zamkniete.... przeciez to zmienia cala postac rzeczy....
ktoś pisał wczesniej ze robi na lekcji i nie dostaje projektow dla siebie? to jak wy sie macie nauczyc?;/ no ale coz... ja mam te projekty poczawszy od 2006roku ale dla HOTELARZY jest tu tego za duzo zeby przepisywac i wysylac ale jesli ktos potrzebuje i bede mogla pomoc to niech sie odezwie gg12406764
pozdrawiam
Ciekawa