Jestem uczennicą technikum ekonomicznego i trafiłam tutaj ponieważ chcę zobaczyć przykładowe arkusze egzaminacyjne, dowiedzieć się czegoś więcej o egzaminie zawodowym oraz być może uzyskać rady.
Ciekawa
Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
To teraz kolej na mnie. Uczę się w krakowskim Technikum Łączności. Profil Technik Elektronik. Egzamin zawodowy, jest czymś co doprowadza mnie do szewskiej pasji. Szczególnie część praktyczna... przepisywanie przepisywanie...
Po egzaminach :) intresuje się kulturą wschodu, a szczególnie Ukrainy, i muzyką rosyjską, oraz poezją śpiewaną :D o tak
Jestem uczennicą technikum ekonomicznego i trafiłam tutaj ponieważ chcę zobaczyć przykładowe arkusze egzaminacyjne z etapu praktycznego jak i pisemnego.
Witam wszystkich.
Jestem uczniem technikum ekonomicznego. Uczę się w technikum nr 4 w Ełku i zamierzam się przygotowywać do egzaminu zawodowego. Moje zainteresowania to przede wszystkim piłka nożna, siatkówka oraz motoryzacja. Uwielbiam Olympic Lyon i Manchester United.
Trafiłem na forum ponieważ umożliwia ono przygotowanie sie do egzaminu zawodowego i zawiera wiele przydatnych rzeczy. Zależy mi przede wszystkim na przykładowych rozwiązaniach arkuszy.
Pozdro wszystkim
Hej, zalogowałam się tutaj, żeby zobaczyć arkusz egzaminacyjny :):) Uczę sie w technikum ekonomicznym i już niedługo przede mną egzamin zawodowy. Pomału ogarnia mnie stresior.... Ale mam nadzieję, że będzie dobrz ;p
Więc tak, nazywam się Asia i uczę się na hotelarza, czy wiąże przyszłość z tym zawodem...?- Raczej nie, ale wiadomo skoro zaczęłam coś to muszę już skończyć Nigdy nie wiadomo co w życiu się przyda
Interesuje się fotografiką, mam nadzieję że moja przyszłość będzie związana właśnie z fotografiką Trafiłam tu w poszukiwaniu testów zawodowych:-) wiadomo że szkoła nas wszystkiego nie nauczy trzeba wyjść z własną inicjatywa