Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu kto zdał ? : )
Autor Wiadomość

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 00:05   kto zdał ? : )

??:)

 
     

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 04:39   

druga czesc zdalam , pierwsza nie ;/

[ Dodano: Wto 24 Cze, 2014 05:09 ]
nie zgadza mi sie zadanie 17 bomnie inaczej uczyli oznaczenia zywoplotu wiec zaznaczyłam zagłebienia i zle a to zywopłot. jak Was uczyli ?

 
     

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 11:53   

masz egzamin w domu ? moglabys wstawic zdjecia ?
 
     

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 13:30   ARKUSZ egzamin architektura krajobrazu 2014

Ja zrobiłam głupie błędy... zabrali mi kalkulator i w obliczeniu się też walnęłam, ale zdane na 29punktów jest :)

[ Dodano: Wto 24 Cze, 2014 13:33 ]
2częścć

[ Dodano: Wto 24 Cze, 2014 13:33 ]
3 czesc
 
     

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 13:43   

moglabys wstawic dalsze zdjecia ? : ) bardzo prosze !
 
     

Ciekawa


Imiê: Ciekawa
Typ szko³y: fajny
Profil szko³y: ciekawy
Do³±czy³: dawno
Posty: 99
Sk±d: daleko

Wysłany:    


Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwi±zaniami s± na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu
www.testy.egzaminzawodowy.info

Arkusze praktyczne i przyk³adowe rozwi±zania zadañ s± na stronie
www.egzaminzawodowy.info

 
 

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 13:55   

ale tu juz jest wszystko, tam napisałam czesc 1 2 i 3, co ci sie nie wyswietla?:)
 
     

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 14:25   

Test cz I: 32/50 => 64%
Test cz II: 17/20 => 85%

Tylko chyba dzisiejszą praktyczną część mam do poprawki...

[ Dodano: Wto 24 Cze, 2014 14:36 ]
Jeśli chcecie, to Wam później zeskanuję ładnie cały arkusz egzaminacyjny ;)
 
     

mariolka8 


Dołączyła: 06 Maj 2014
Posty: 5

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 16:15   

czesc I na 32 a druga na 13. :lol:
 
     

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 16:56   

cz I 33
cz II 18 :-D
 
     

Gość

Wysłany: Wto 24 Cze, 2014 21:55   

29/50
17/20

Zdana. Teraz tylko praktyczny, tylko albo aż :)

Wiecie może, kiedy są wyniki egzaminów? No i czy są gdzieś przykładowe rozwiązania praktycznego?
 
     

Gość

Wysłany: Sro 25 Cze, 2014 16:13   

Mógłby ktoś jeszcze wstawić zdjęcia a egzaminu pisemnego? bo tamte są niewyraźne :(
 
     

Gość

Wysłany: Sro 02 Lip, 2014 00:44   

I część 70% (35 pkt.)
II część 60% (12pkt) :mrgreen:

Egzamin z rysunku na UP też zdany, teraz tylko praktyczny.. oby klucz był łaskawy! :roll:
Btw ktoś z was zdawał też egzamin z rysunku? :->
 
     

Gość

Wysłany: Sro 02 Lip, 2014 17:00   

Jakie zadania miałaś na egzaminie z rysunku? :)
 
     

Gość

Wysłany: Czw 03 Lip, 2014 15:27   

kasiek94 napisał/a:
Jakie zadania miałaś na egzaminie z rysunku? :)


Na pierwszej części miałam 4 biurka/stoły poustawiane w różnych pozycjach i do tego 8 kartonów, rozdarte, otwarte, zamknięte.. ze światłem, na formacie B2. Druga część była na formacie mniejszym - A3 i zadaniem było zaprojektować przestrzeń użytkową, urbanistyczną gdzie miały być zawarte figury z zadania 1 i zamieścić tam takie rzeczy jak: roślinność, nawierzchnię różnej faktury, budynki, ludzi, schody, podesty itp. :)
 
     

Gość

Wysłany: Pią 04 Lip, 2014 09:11   

Czyżby UP w Poznaniu? :-)
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Kwalifikacje w zawodzie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak