Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu TKM a egzamin zawodowy
Autor Wiadomość

grudi91 

Wysłany: Sro 01 Wrz, 2010 17:06   TKM a egzamin zawodowy

Mam pytanie. W jakim stopniu trzeba znać materiał z TKM'u do egzaminu zawodowego? Jesli tak to jakie działy? (ja miałem rysunek techniczny, materiałoznawstwo, wytrzymałość materiałów i podstawy konstrukcji maszyn, z tego ostatniego to nawet rysunków nie mam :mrgreen: Ogólnie to jak patrzyłem na informator kiedyś to nie było żadnych pytań z TKMu. A tak przy okazji to wie może ktoś czy na egzaminie trzeba stosować się do zasad rysunku technicznego?

Gość

Wysłany: Pon 31 Paź, 2011 18:16   

Odswiezam, ale co tam
Jestem w pierwszej klasie technikum, nasz nauczyciel uczy nas podstaw rysunku, mowi jednak, ze wazniejsze jest poznanie zasad rysowania niz sama umiejetnosc, bo w dzisiejszych czasach i tak przyszli mechatronicy rysowac beda w autocadzie
Mysle ze taki sposob myslenia bedzie zawsze towarzyszyl egzaminom i nie powinno byc zadania rysunkowego, jednak moga byc pytania dotyczace zasad rysowania, teorii

malkolm_1985 

Wysłany: Sob 12 Maj, 2012 19:20   

Nathir napisał/a:
Odswiezam, ale co tam
Jestem w pierwszej klasie technikum, nasz nauczyciel uczy nas podstaw rysunku, mowi jednak, ze wazniejsze jest poznanie zasad rysowania niz sama umiejetnosc, bo w dzisiejszych czasach i tak przyszli mechatronicy rysowac beda w autocadzie
Mysle ze taki sposob myslenia bedzie zawsze towarzyszyl egzaminom i nie powinno byc zadania rysunkowego, jednak moga byc pytania dotyczace zasad rysowania, teorii