Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu Egzamin zawodowy czerwiec 2011
Autor Wiadomość

Gość

Wysłany: Pon 04 Kwi, 2011 17:52   

Środki trwałe ok, oprócz likwidacji. O zgrozo!
A wynagrodzeniom mówimy stanowcze NIE, NIE i jeszcze raz NIE !!
Może wystosujmy jakiś apel do CKE? :D

 
     

cesar7 


Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 3
Skąd: Toruń

Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011 20:13   szkolenia warsztaty

Witam !

Czy ktoś zna miejsca i terminy konferencji, warsztatów, spotkań na temat egzaminu zawodowego ( TE )?
ps nie chodzi mi o szkolenia organizowane przez INSERT ,
ps osoatnio byłem w zeszłym roku w Poznaniu - eMPi2 organizował,
i we Włocławku w ZSE
pozdrawiam Andrzej

 
     

Tycha
Gość

Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 23:40   Technik organizacji usług gastronomicznych etap praktyczny

poszukuję treści zadania z załącznikami dla technika organizacji usług gastronomicznych z czerwca 2010r. gdzie mogę to znaleźć?
 
     

Gość

  Wysłany: Nie 10 Kwi, 2011 17:24   ZADANIE KONKURSOWE- technik ekonomista /2011/

hej:)

mam pytanie do Was Ekonomiści :D
czy przeprowadzany jest wu Was konkurs, przygotowujący do egzaminu technika w czerwcu?
zawsze jest to zadanie na wzór naszego egzaminu, i np w tamtym oku była to firma 'KWIATON'

czy macie jakie zadanie na ten rok?:)
lub czy posiadacie informacje na ten temat:)


z góry dziękuje:)
 
     

Gość

Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 12:53   

Niestety nie słyszałam o żadnym tego typu konkursie.
U mnie w szkole był zorganizowany po prostu zwykły wewnętrzny próbny egzamin i tyle.
 
     

Ciekawa


Imiê: Ciekawa
Typ szko³y: fajny
Profil szko³y: ciekawy
Do³±czy³: dawno
Posty: 99
Sk±d: daleko

Wysłany:    


Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwi±zaniami s± na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu
www.testy.egzaminzawodowy.info

Arkusze praktyczne i przyk³adowe rozwi±zania zadañ s± na stronie
www.egzaminzawodowy.info

 
 

Gość

Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 22:58   

No ;D Ja dzisiaj miałam próbny egzamin zawodowy ;D Myślę, że poszło całkiem nieźle. Obawiam się tylko, że mogłam w złą kolumnę wpisać % zysku, a mianowicie marża czy narzut. Rozróżnia moze ktos kiedy co jest?

.. % ceny zakupu netto - narzut
... % ceny sprzedaży netto - marża

Jakieś inne sugestie?
 
     

Gość

Wysłany: Sro 13 Kwi, 2011 19:26   

a jak nazywała sie firma z której pisałas egzamin?:)
 
     

Gość

Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 15:36   Odpowiedzi do testów

Ma ktoś może odpowiedzi do testów z książki zeszyt testów i ćwiczeń przygotowujących do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik ekonomista. B. Padurek?
 
     

Gość

Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 20:12   

Posiadam :)
Jutro zamieszczę, dzisiaj już nie mam czasu, bo przygotowuje się do jutrzejszej prezentacji z polskiego.
Cierpliwości proszę :))
 
     

Gość

Wysłany: Nie 15 Maj, 2011 22:53   

Ok:) dzieki wielkie. Poczekam :p trzymam kciuki za maturke. Ja juz po także luzik:) teraz tylko zawodowy.
 
     

Gość

Wysłany: Pon 16 Maj, 2011 15:05   

To są odpowiedzi do wydania najnowszego, czyli 2010/2011.
Maila poproszę, to wyślę, bo mam to w tabeli w Excelu.
 
     

Gość

Wysłany: Pon 16 Maj, 2011 22:29   

Kurcze niewiem czy doszedł do Ciebie adres bo jakiś błąd mi co chwile wyskakuje...
 
     

Gość

Wysłany: Pon 16 Maj, 2011 23:01   

Wszystko ok. :)
 
     

kzochow 


Dołączyła: 25 Lis 2010
Posty: 8
Skąd: Olsztyn

Wysłany: Sro 18 Maj, 2011 18:41   

Ten konkurs przygotowujący niby do egzaminu to konkurs z zekresu rachunkowości przygotowywany przez Politechnikę Rzeszowską. W tym roku też się odbył. Zadanie buło z inwentaryzacją.
Pozdrawiam wszystkich przygotowujących się do egzaminu.
 
     

Gość

Wysłany: Czw 19 Maj, 2011 17:50   

nasza nauczycielka powiedziala nam, że w tym roku na egzaminie jest duże prawdopodobieństwo, że będzie gratyfikant, czyli jakaś lista płac, może jakieś zaliczki na podatek, umowa albo coś w ten deseń niestety
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Kwalifikacje w zawodzie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak