Wysłany: Nie 17 Cze, 2012 15:47 Pytanie o księgowanie
Witam mam pytanie odnośnie księgowania w Rewizorze. Nie wiem jak zaksięgować operacje jednocześnie na 5tkach i 4kach. Ten sam problem mam z tabela dekretacyjną. Na lekcji wszystko mieliśmy w programie księgowane wyłącznie na 4kach ;/ (bo nigdy wgl. nauczyciela w kluczu nie było 5...). Jeżeli ktoś byłby w stanie wkleić kawałek dziennika księgowań/tabeli z księgowaniem na 4 i 5 to byłbym bardzo wdzięczny. Z góry thx.
Gość
Wysłany: Nie 17 Cze, 2012 17:02
310 materiały
401 zużycie materiałów i energii
490 rozliczenie kosztów
501 koszty działalności podstawowej
Najpierw ewidencjonujesz w koszty układu rodzajowego (4) a potem rozliczasz poprzez konto "rozliczenie kosztów" (Ma) na konto kosztów układu funkcjonalnego (5).
Gość
Wysłany: Nie 17 Cze, 2012 19:47
W tabeli dekretacyjnej tak samo rozpisać?
Gość
Wysłany: Nie 17 Cze, 2012 22:58
tak. w treści zamiast układ funkcjonalny można napisać coś w stylu: przeksięgowanie kosztu zużycia materiałów i energii na konto układu funkcjonalnego - koszty działalności podstawowej. Ja osobiście wole to krótsze.
Witam,
mam prośbę, czy znalazł by się ktoś kto mógłby rozwiązać egzamin? niestety nie powiodło mi się i chciałabym się dowiedzieć co zrobiłam nie tak ;-(
Ciekawa
Imiê: Ciekawa
Typ szko³y: fajny
Profil szko³y: ciekawy
Do³±czy³: dawno
Posty: 99
Sk±d: daleko
Wysłany:
Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwi±zaniami s± na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu www.testy.egzaminzawodowy.info
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum