Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu Jak zapisać odpowiedzi?
Autor Wiadomość

Gość

  Wysłany: Wto 19 Cze, 2012 13:28   Jak zapisać odpowiedzi?

Witam,

W czwartek mam egzamin praktyczny i tak sobie przeglądam te arkusze i zastanawiam się które punkty powinno się napisać na kartce a które w wordzie aby było dobrze, bo w szkole niestety jeden nauczyciel mówi tak a drugi tak.

Projekt realizacji prac powinien zawierać:


1. Tytuł pracy egzaminacyjnej. - to piszemy na kartce czyli Projekt realizacji prac ...
2. Założenia - dane wynikające z treści zadania i załączonej dokumentacji. - to też na kartce
3. Listę prawdopodobnych przyczyn usterki systemu komputerowego. - też na kartce
4. Wykaz działań prowadzących do usunięcia usterki i konfiguracji systemu komputerowego wynikających z treści zadania i załącznika. - też na kartce pisze to co zamierzam zrobić czyli w takiej formie jak np: Dokonam wstępnej diagnozy w celu ustalenia faktycznej przyczyny usterki itp.

I teraz najgorsze:D

Dokumentacja z wykonania prac powinna zawierać:

1. Rejestr wykonanych czynności prowadzących do usunięcia usterek systemu komputerowego, potwierdzonych wydrukowanymi zrzutami obrazów z ekranu monitora.-
gdzie mam to napisać? Dalej na kartce tylko że teraz forma np: Dokonałem wstępnej diagnozy systemu ... itp. czy wystarczy przy screenach czy tu i tu to samo tzn: na kartce od myślnika i przy screenie to samo jako opis jego.
2. Wskazania dla sprzedawcy, dotyczące prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji komputera w dziale sprzedaży. - to na kartce czy w pliku worda?

A i ostatnie pytanie jak mam numerować te punkty jeżeli okaże się że mam je pisać wszystkie na kartce papieru od 1 do 4 to normalnie ale potem znów zacząć od 1.
Przykład 1:
I. Tytuł pracy egzaminacyjnej.
II. Założenia - dane wynikające z treści zadania i załączonej dokumentacji.
III. Listę prawdopodobnych przyczyn usterki systemu komputerowego.
IV. Wykaz działań prowadzących do usunięcia usterki i konfiguracji systemu komputerowego wynikających z treści zadania i załącznika.
I czy V.Rejestr wykonanych czynności prowadzących do usunięcia usterek systemu komputerowego, potwierdzonych wydrukowanymi zrzutami obrazów z ekranu monitora.-
II czy VI. Wskazania dla sprzedawcy, dotyczące prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji komputera w dziale sprzedaży.


Z góry dzięki za odpowiedz

 
     

Gość

Wysłany: Wto 19 Cze, 2012 13:47   

Dokumentacja z wykonania prac powinna zawierać:

1. Wykaz kolejno wykonanych czynności naprawczych i konfiguracyjnych systemu komputerowego.- piszesz to na kartce i dokumentujesz screenami... Np. jeśli - skanujesz system antywirusem to piszesz "Skanuję system programem antywirusowym" i robisz tego screen też. Robisz screeny wszystkich czynności, które wykonujesz i również piszesz je na kartce

2. Wskazania dla sprzedawcy, dotyczące prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji komputera w dziale sprzedaży. - to na kartce
3. Zestaw zrzutów ekranowych potwierdzających wykonanie naprawy i konfiguracji komputera.

A i ostatnie pytanie jak mam numerować te punkty jeżeli okaże się że mam je pisać wszystkie na kartce papieru od 1 do 4 to normalnie ale potem znów zacząć od 1.
Przykład 1:
I. Tytuł pracy egzaminacyjnej.
II. Założenia - dane wynikające z treści zadania i załączonej dokumentacji.
III. Listę prawdopodobnych przyczyn usterki systemu komputerowego.
IV. Wykaz działań prowadzących do usunięcia usterki i konfiguracji systemu komputerowego wynikających z treści zadania i załącznika.
V. Wykaz kolejno wykonanych czynności naprawczych i konfiguracyjnych systemu komputerowego.
VI. Wskazania dla sprzedawcy, dotyczące prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji komputera w dziale sprzedaży.

Numercaja to numeracja... Skoro pod nr I masz juz tytuł to jak mozesz mieć kolejną jedynkę z czymś innym ? To pytanie jest idiotyczne...

Tyle z mojej strony. Jak coś to pisz... Pisałam egzamin niedawno i znam się na tym.

 
     

Gość

Wysłany: Wto 19 Cze, 2012 14:07   

misiaczek1412 napisał/a:
1. Wykaz kolejno wykonanych czynności naprawczych i konfiguracyjnych systemu komputerowego.- piszesz to na kartce i dokumentujesz screenami... Np. jeśli - skanujesz system antywirusem to piszesz "Skanuję system programem antywirusowym" i robisz tego screen też. Robisz screeny wszystkich czynności, które wykonujesz i również piszesz je na kartce


OK jeszcze jedno pytanie co do opisu screena to lepiej jest napisać na kartce że "Skanuję system programem antywirusowym (Screen. 1)" i podpisać screena po prostu (screen.1) czy napisać "Skanuję system programem antywirusowym" i pod screenem opis też dać "Skanuję system programem antywirusowym"
 
     

Gość

Wysłany: Wto 19 Cze, 2012 17:59   

Napisać na kartce, że skanujesz system i podpisać screen, że skanujesz system...
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Kwalifikacje w zawodzie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak