Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu Staż w aptece.
Autor Wiadomość

Gość

Wysłany: Wto 27 Sty, 2015 13:10   

annaa26 napisał/a:
mam pytanie czy moge odbyc staz w aptece szpitalnej ? czy moze ktos z was odbyl lub odbywa??jak to wyglada? ? i czy te dzienniczki na staz musze sama organizowac ??


Tak, staż można odbywać w aptece szpitalnej (gdzieś to jest w przepisach uwzględnione).
Co do kwestii dzienniczków z tego co mi wiadomo to już ich podobno nie ma, ale jak to tak na prawdę jest to sam nie wiem heh.

 
     

Gość

Wysłany: Wto 27 Sty, 2015 15:56   

no nic wsumie to i tak nic z tego stazu w szpitalu bo szpital nie bedzie placic :P a co do tych dzienniczkow to wogole gdzie one byly wie ktos??czy to apteka sama je organizuje?

[ Dodano: Pią 30 Sty, 2015 16:57 ]
sluchajcie a czy w sklepie zielarskim ktory sama otworze to bedzie mi sie wliczac ten staz 2 letni??

 
     

annarafal 


Dołączyła: 25 Lis 2012
Posty: 12

Wysłany: Wto 03 Lut, 2015 20:06   

Zielarski to nie apteka
 
     

edytamen 


Dołączył: 23 Paź 2019
Posty: 3

Wysłany: Sro 23 Paź, 2019 11:18   

hejka
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Kwalifikacje w zawodzie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak