Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu kwalifikacja a.27
Autor Wiadomość

BrendonUrie 


Dołączyła: 08 Sty 2017
Posty: 4

Wysłany: Nie 08 Sty, 2017 18:31   kwalifikacja a.27

w jakich terminach piszecie egzamin teoretyczny a w jakim praktyczny? i o jakich godzinach?
ja piszę teorię 12 stycznia o 12 i zastanawiam się czy ktoś pisze wcześniejszych godzinach i mógłby się podzielić co tak mniej więcej było?
a jeśli chodzi o praktykę, czy pisze ktoś wcześniej niż 1 lutego?

 
     

aniolek15 


Dołączyła: 09 Sty 2017
Posty: 3

Wysłany: Pon 09 Sty, 2017 18:54   Re: kwalifikacja a.27

BrendonUrie napisał/a:
w jakich terminach piszecie egzamin teoretyczny a w jakim praktyczny? i o jakich godzinach?
ja piszę teorię 12 stycznia o 12 i zastanawiam się czy ktoś pisze wcześniejszych godzinach i mógłby się podzielić co tak mniej więcej było?
a jeśli chodzi o praktykę, czy pisze ktoś wcześniej niż 1 lutego?





ja pisze teorie 12 stycznia a praktyczny 1 lutego ;( mam nadzieje ze ktos szybciej bedzie pisal i da znac co bylo

 
     

reklama25 


Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 5
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 10 Sty, 2017 19:38   

Z tego co ja wiem to sesja egzaminu zaczyna się od 1 lutego a kończy 3 :)

[ Dodano: Wto 10 Sty, 2017 19:42 ]
Aneta potem tego pierwszego dasz znać mniej więcej co było?, oczywiście jak chcesz :)
 
     

kami141 


Dołączyła: 10 Cze 2016
Posty: 2

Wysłany: Wto 10 Sty, 2017 22:27   

TEZ pisze teorie z a27 12.01 o 12:00 niestey ...a egzamin praktyczny mam 02.02.

pomoze ktos cos .. tak troszeczke co moze byc.


Jestem przerazona bo jakos dziwnie wszystko cwiczymy na lekcjach nauczycielka ostatnia praktyka cwiczyla z nami ten stary egzamin z tymi zalozeniami i tak dalej .. przejzalam ostatnie 3 egzaminy z 2015 wrzesniowy w szkole zaliczylam na 80% ale ten z tego roku wrzesien i pazdziernik sa dla mnie chyba skomplikowane :( chociaz tresc w egzaminach jest czytelna to jednak stres zrobi swoje
 
     

zadeerkaa 


Dołączyła: 19 Sty 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sro 11 Sty, 2017 18:29   

ja pisze teorie jutro o 12.00 chyba jak wszyscy a praktyke 2 lutego o 15.00

[ Dodano: Czw 12 Sty, 2017 19:51 ]
Ma ktoś z was klucz odpowiedzi i arkusz egzaminu może juz ?
 
     

Ciekawa


Imiê: Ciekawa
Typ szko³y: fajny
Profil szko³y: ciekawy
Do³±czy³: dawno
Posty: 99
Sk±d: daleko

Wysłany:    


Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwi±zaniami s± na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu
www.testy.egzaminzawodowy.info

Arkusze praktyczne i przyk³adowe rozwi±zania zadañ s± na stronie
www.egzaminzawodowy.info

 
 

ZaneciaKocur19 


Dołączyła: 28 Gru 2015
Posty: 3

Wysłany: Pią 12 Maj, 2017 17:25   

Ja Pisze poprawke 24 czerwca 17 r o godzinie 9: 30
czy ktoś coś wie o tym egzaminie ?
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Kwalifikacje w zawodzie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak