Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu Czy szkoła dobrze przygotowuje cię do egzaminu zawodowego?

Czy szkoła dobrze przygotowuje cię do egzaminu zawodowego?
Tak
44%
 44%  [ 138 ]
Nie
44%
 44%  [ 137 ]
Nie mam zdania
10%
 10%  [ 33 ]
Głosowań: 308
Wszystkich Głosów: 308

Autor Wiadomość

Monita83 

Wysłany: Sro 18 Mar, 2015 13:35   

Ja jestem na kierunku: TECHNIK RACHUNKOWOŚCI i myślę, że moi nauczyciele (a przynajmniej dwoje z trzech prowadzących) dobrze przygotowują nas do egzaminu, zwracają uwagę na to, co będzie oceniane na egzaminie, co jest ważne, jednocześnie zaznaczają, że niektórych rzeczy w praktyce- w ogóle nie będziemy wykorzystywać... Mimo, że sporo ćwiczeń omawiamy i przerabiamy na zajęciach, to jednak trzeba samodzielnie też w domu ćwiczyć, przynajmniej od czasu do czasu, zwłaszcza jeśli chodzi o program komputerowy...bez tego- ani rusz...

arrow100 

Wysłany: Nie 22 Mar, 2015 19:38   

teoria nie jest trudna gorzej z praktyką ale ja się nie obawiam, powinienem zdać z pomocą nauczycieli

kropeczek7 

Wysłany: Pon 30 Mar, 2015 20:55   

:-)

[ Dodano: Pon 30 Mar, 2015 20:56 ]
;-)

:evil:

:-/

:mrgreen:

[ Dodano: Pon 30 Mar, 2015 20:57 ]
:lol:

GeNeX95 

Wysłany: Wto 16 Cze, 2015 11:00   

U mnie nie było ani dobrego przygotowania do teorii, ani praktyki..
Do matury też nie xd

ataga123 

Wysłany: Wto 16 Cze, 2015 12:14   Tak szczerze...

Uważam, że moja szkoła bardzo dobrze przygotowuje uczniów, robi dodatkowe zajęcia, stara się dobrze wykorzystać każdą daną godzinę.

Ciekawa

Imiê: Ciekawa
Typ szko³y: fajny
Profil szko³y: ciekawy
Do³±czy³: dawno
Sk±d: daleko

Wysłany:    

Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwi±zaniami s± na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu
www.testy.egzaminzawodowy.info

Arkusze praktyczne i przyk³adowe rozwi±zania zadañ s± na stronie
www.egzaminzawodowy.info

SYLmaVIA 

Wysłany: Wto 16 Cze, 2015 12:47