Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu egzmian 2011 czerwiec
Autor Wiadomość

Gość

Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 13:32   

Zdałam :D
jak chcesz mieć wgląd do twojej pracy to musisz wziąć ze szkoły takie skierowanie czy cuś i wysłać normalnie pocztą do oke a oni ci dzwonią albo odpisują jaki dzień ustalili.

 
     

Gość

Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 14:16   

CHETNIE POZNAŁABY KLUCZ- NIEGDZIE NIE JEST OPUBLIKOWANY, DLACZEGO???? PO OGŁOSZENIU WYNIKÓW MOGLIBY.....

 
     

Gość

  Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 14:27   

ZDAŁAM!!!!!
 
     

Gość

Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 16:10   

a mi zabraklo 4 pky;( i mam pytanie bo slyszalam o egzaminach styczniowych czy to sa egzaminy probne czy normalne??
 
     

Gość

Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 16:18   

W styczniu są normalne, ale dla tych którzy rozpoczęli naukę w sem. zimowym. Czyli jeśli nie zdałaś w czerwcu to poprawkę możesz mieć dopiero za rok - czyli też w czerwcu.
 
     

Ciekawa


Imiê: Ciekawa
Typ szko³y: fajny
Profil szko³y: ciekawy
Do³±czy³: dawno
Posty: 99
Sk±d: daleko

Wysłany:    


Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwi±zaniami s± na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu
www.testy.egzaminzawodowy.info

Arkusze praktyczne i przyk³adowe rozwi±zania zadañ s± na stronie
www.egzaminzawodowy.info

 
 

Gość

Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 16:22   

czy to jest potwierdzone?nie mozna poprawic w styczniu?
 
     

Gość

Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 17:07   

ja slyszalam ze jest taka mozliwosc zeby przystapic do sesji styczniowej ale to trzeba pisac podanie do oke z prosba i uzasadnieniem
 
     

Gość

Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 18:38   

96% i 93% :mrgreen:

dzieki wszystkim współforumowiczom za podtrzymywanie się na duchu

czyli co??

NIE TAKI DIABEŁ STRASZNY JAK GO MALUJĄ ;d
 
     

Gość

Wysłany: Pią 26 Sie, 2011 19:07   

Zdałam :-D 86% Wzięłam 3 tabletki (najmniej punktowane) tyle dowiedziałam się w szkole, najwyżej 2 tabletki po 20mg
 
     

Gość

Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 15:03   

ale tu dzisiaj cicho:)
opijacie sukces?:P:P:P:P
 
     

Gość

Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 15:08   

jasne że tak ledwo w klawiaturę trafiam :lol:
 
     

Gość

Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 19:23   

podejrzewam, że każdy szuka aptek. Ja szukam bo myślałam, że nie zdam to po co mi ona :lol: a tu zonk :mrgreen:
 
     

Gość

Wysłany: Sob 27 Sie, 2011 21:24   

Hehe ja to samo :mrgreen:
Tylko wcale nie tak łatwo coś znaleźć...
 
     

Gość

Wysłany: Nie 28 Sie, 2011 09:05   

ja jestem ciekawa jak to poszło u was w szkołach?

ja mam wrażenie, że ogółem egzamin poszedł bardzo dobrze
 
     

Gość

Wysłany: Nie 28 Sie, 2011 14:29   

arteriosclerosis, teraz dopiero będziemy mieć problem, zaczynam od jutra dzwonić choć żałuje że nie od piątku...ale wiadomo euforia i radość i kto normalny myślał o szukaniu aptek :mrgreen: :mrgreen:
glizda, u mnie z tego co widziałam to było parę ładnych kartek czarno -białych z niezdanym egzaminem ale ile konkretnie to trudno powiedzieć .
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Kwalifikacje w zawodzie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak