Grupy • FAQ • Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Odpowiedz do tematu Encorton
Autor Wiadomość

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 22:09   

no strachliwa bo juz drugi raz podchodze!!

 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 22:10   

joannabula1988 napisał/a:
no strachliwa bo juz drugi raz podchodze!!


Oblalas na proszkach?!

O przesiewaniu przez sito ani slowa nie ma i zapewne w naszym kluczu tez nie bedzie. A kilka osob stękało ze nie zdadza bo nie przesiali :D

 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 22:11   

no niestety dllluuuga to historia. nie policzylam wtedy dawek dla dziecka. a pacjent mial 14 lat.
 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 22:13   

"A o niezgodności w założeniach pisaliście, że brak jej ?

Hm mimo, że braliście masę czopka 1,0 - to liczyliście pozniej (masło+ substancje lecznicze) : na 12 czopków?"

Hej, odpowiecie mi ? :)
 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 22:13   

jeszcze mam jedno pytanie wspolczynnik wyparcia dla diprofiliny braliscie 0,7 ?

[ Dodano: Czw 16 Cze, 2011 22:15 ]
napisalam ze brak niezgodnosci a mase liczylam na 12 czopkow
 
     

Ciekawa


Imiê: Ciekawa
Typ szko³y: fajny
Profil szko³y: ciekawy
Do³±czy³: dawno
Posty: 99
Sk±d: daleko

Wysłany:    


Testy teoretyczne CZERWIEC 2014 z rozwi±zaniami s± na stronie - sprawdz swój wynik egzaminu
www.testy.egzaminzawodowy.info

Arkusze praktyczne i przyk³adowe rozwi±zania zadañ s± na stronie
www.egzaminzawodowy.info

 
 

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 22:15   

joannabula1988 napisał/a:
jeszcze mam jedno pytanie wspolczynnik wyparcia dla diprofiliny braliscie 0,7 ?

TAK!
 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 22:17   

joannabula1988 WITAJ W KLUBIE !!!!!!!!!!!!!!!!!! :):)
 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 22:31   

aa właśnie co do tego czy powinno liczyć się dawkę dla encortonu, to tak mi się przypomniało, że w czopkach liczy się dawki dla substancji wywierających działanie ogólne a w naszym projekcie taką subs była tylko diprofilina, encorton - działanie miejscowe ;p
 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 23:20   

witam joannabula1988 ja tez wzięłam 3 tabletki encortonu (użyłam tabletek o masie 0,225 i 0,01 g substancji leczniczej) dawki liczyłam tylko dla diplofiliny tak jak było podane, nie liczyłam dla octanu prednizonu, a dawki dla diplofiliny nie były przekroczone dj = 0,217 a dobowe 0,65. a masło kakaowego liczyłam ze współczynnika wyparcia dla encortonu 0,7 dla diplofiliny nie było podany tylko dla teofiliny 0,6 i tu nie jestem pewna czy dobrze zrobiłam niby diplofiliny i teofiliny to jest pochodna wiec ja to zrobiłam tak M= (12x1,0)-(0,7x0,03+0,6x1,2)=12,0-0,741=11,259 ilość masła na 12 czopków z e wzoru na współczynnik wyparcia i wykonywałam w ungulatorze ale jak mowe nie jestem pewna tego współczynnika wyparcia dla diplofiliny bo niewiem czy to ma buc 0,6 czy 0,7 jakdla encortonu niby diplofilina to jest di costam teofilina wiec niby to samo wiec niewiem ale u nas wszycy tak liczyli wiec niewiem
 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 23:22   

masa masla kakowego 10,84 bo do wzoru trzebabylo podstawic mase z tabletek a nie jak wyzej substancje czynna
 
     

Gość

Wysłany: Czw 16 Cze, 2011 23:54   

teraz to i ja wiem ze zwalilam to obliczenie z maslem aelr eszte mam dobrze to ciekawe jak bedzie do przodu czy nie bo w wykonaniu tez odwazylam zla mase masla wiec tu tez cos poleci
 
     

Gość

Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 08:50   

marthino19 poprostu zbiera mnie na wymioty jak czytam twoje wypociny.Sądząc po nicku masz dopiero 19 lat, a już taki bufon????
fiu, fiu co to bedzie za jakieś dwa lata jak już bedziesz tym świetnym technikiem farmaceutycznym z odtrąbionym stażem?? strach sie bać.... bedziesz zapewne"trząsł"całym rynkiem farmaceutycznym :lol:

no mądrala jakiego dawno nie widziałam

żebyś się w tym swoim mądrzeniu za bardzo nie zatracił

zejdź na ziemię, bo mozesz spaść z wielkim hukiem i za bardzo się potłuc, a twoja duma na pewno by tego nie zniosła, nie mówiąc juz o d.... ;-)
 
     

Gość

Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 09:03   

glizda napisał/a:
marthino19 poprostu zbiera mnie na wymioty jak czytam twoje wypociny.

Podac miske?
glizda napisał/a:
Sądząc po nicku masz dopiero 19 lat

A skad wiesz ze 19 to nie wiek mojej corki albo moj ulubiony numer? Nie mam 19 lat uspokajam cie :)
glizda napisał/a:
bedziesz zapewne"trząsł"całym rynkiem farmaceutycznym

Zakladam wlasna firme w calkiem innej branży, w aptece bede sobie jedynie dorabial, bo zyc z samej apteki sie nie da patrzac na marne pensje. Nawet za te 1500zl, owszem jakos przezyc za to mozna ale co to za zycie...

I co ci sie nie podoba w moich wypowiedziach? Ze ironizuje z osob ktore popelniaja podstawowe bledy, a potem chca pracowac w aptece? No prosze cie...
 
     

Gość

Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 10:25   

a jaka była odpłatność za ten lek?
 
     

Gość

Wysłany: Pią 17 Cze, 2011 10:51   

1 ryczałt

[ Dodano: Pią 17 Cze, 2011 10:54 ]
Martinho19 napisał/a:
joannabula1988 napisał/a:
no mam nadzieje ze nie poleci mi zbyt duzo pkt za to ze nie schowalam nigdzie gotowych czopkow?? w sumie zawsze mnie uczyli ze torebka papierowa jest juz sygnatura , wiec skoro chcieli tylko wzor (kolor)sygnatury a nie wzor torebki to moze nie bedzie az tak zle co?

Ojej nie napisalas gdzie wkladasz wiec po prostu jednego punktu nie dostaniesz, co ty taka strachliwa? :D

czasami 1 punkt zaważy o zdaniu wiec nie gadaj.
To jak w końcu bierzemy 0,70*0,03 czy 0,70*0.625??????
 
     

Ciekawa 


Imię: Ciekawa
Typ szkoły: fajny
Profil szkoły: ciekawy
Dołączył: dawno
Posty: 99
Skąd: daleko



Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 Copyright 2008 FORUM EgzaminZawodowy.info
Korzystanie z forum oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności || Kwalifikacje w zawodzie
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group template created by szpak